Veelgestelde vragen

Heb jij een vraag over onze merchandise, webshop of over Sonnema Berenburg? Op deze pagina vind je het antwoord op de meest gestelde vragen! Kom je er na het lezen nog niet uit? Stuur dan een mailtje naar info@sonnema.nl, dan helpen wij je verder!

 

Kan ik een product omruilen?

Helaas gaat omruilen niet. Dit komt omdat er van alle producten maar weinig op voorraad is, we kunnen je dus niet beloven dat er nog een kleinere maat is!

Is het retourneren van mijn bestelling gratis?

Ja, het terugsturen van (een deel van) jouw bestelling is gratis. Gebruik het retouradres dat op het retourformulier staat en je hoeft geen verzendkosten te betalen voor de retournering.

Let op: het is alleen mogelijk om je pakket gratis te retourneren als je deze inlevert bij een PostNL punt. Bij DHL is het niet langer mogelijk om kosteloos pakketten te sturen naar antwoordnummers.

Ik wil (een deel van) mijn bestelling retourneren, kan dat?

We vinden het jammer om te horen dat (een deel van) je bestelling niet aan je wensen voldoet. Natuurlijk is het bij Sonnema Berenburg mogelijk om een bestelling gedeeltelijk of geheel te retourneren. Dit kun je doen door de items die je wilt retourneren, samen met een retourformulier op te sturen. Je vindt het retourformulier hier.

Let op: het is alleen mogelijk om je pakket gratis te retourneren als je deze inlevert bij een PostNL punt. Bij DHL is het niet langer mogelijk om kosteloos pakketten te sturen naar antwoordnummers.

Ik heb een leuk idee voor een nieuw artikel, waar kan ik dit idee kwijt?

Goede ideeën, daar houden wij van! Kom maar door en stuur ons een mail naar info@sonnema.nl

Hoe weet ik of een product weer op voorraad komt?

Houd onze sociale media en onze nieuwsbrief in de gaten, daarop communiceren we als we voorraad hebben aangevuld of nieuwe artikelen hebben toegevoegd. Inschrijven voor de nieuwsbrief kan via onze webshop!

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Jazeker! Als je een Sonnemaatje wat cadeau wilt doen en je weet niet wat, dan ben je bij ons aan het juiste adres! In de webshop vind je een cadeaubon van €15,-.

Hebben jullie een showroom of een fysieke winkel?

Wij hebben geen showroom of fysieke winkel waar je de kleding kunt passen.

Waar kan ik het retourformulier vinden?

We kunnen het ons bijna niet voorstellen, maar het kan natuurlijk zo zijn dat je (een deel van je) bestelling wilt retourneren. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je deze vaak in de mail, zo niet? Dan kun je hem hier ook vinden: https://www.sonnema.nl/wp-content/uploads/2023/04/retourformulier-webshop.pdf

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Sonnema verzendt helaas niet naar het buitenland.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd van bestellingen uit onze webshop is 4/5 werkdagen. Let op! Bij Sonnema werken we vanuit twee verschillende magazijnen, waardoor bestellingen soms apart van elkaar verzonden worden. Het kan dus voorkomen dat je jouw bestelling gedeeltelijk binnen krijgt. Meestal komt de andere helft 1/2 werkdagen later. Geen paniek dus. De tijd verdrijven tijdens het wachten? Een lekkere SoCo doet wonderen 😉

Mijn bestelling is verzonden, kan ik deze volgen?

Wij snappen als geen ander dat je het liefst bij de deur blijft staan wachten tot jouw bestelling geleverd wordt. Dat is niet nodig, dankzij de Track & Trace service van DHL! Hiermee kun jij jouw bestelling eenvoudig volgen. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met daarin een link waarmee je de actuele status van je verzonden pakket kunt zien.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Ben je na het plaatsen van je bestelling van gedachten veranderd? Als je jouw bestelling wilt annuleren of wijzigen, is het belangrijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice via info@sonnema.nl. Zij helpen jou als Sonnemaatje graag uit de brand!

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een artikel retourneer?

Als je je product binnen 14 dagen retourneert en geen nieuw exemplaar wilt hebben, kun je ervoor kiezen het aankoopbedrag terug te vragen. Het bedrag wordt dan, nadat wij je bestelling weer hebben ontvangen, overgemaakt op je rekening, het retourformulier ontvang je na bestelling in je mail.

Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat ging er mis?

Onze producten worden geleverd vanuit twee verschillende magazijnen. Het kan zijn dat een deel van jouw bestelling vanuit een ander magazijn verstuurd wordt, gemiddeld komt deze 2 of 3 dagen later binnen. Heb je na een week nog geen pakketje ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@sonnema.nl zodat we het voor je kunnen onderzoeken!

Een deel van van mijn bestelling is kapot, wat nu?

Dat is niet fraai! Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@sonnema.nl. Wij zorgen er dan voor dat je gratis een nieuw, onbeschadigd en compleet exemplaar thuisgestuurd krijgt. Wil je je geld terug, dan kan dat ook. Wij nemen de kosten voor het retourneren voor onze rekening.

Wat zijn de verzendkosten?

Boven de €50,- betaal je geen verzendkosten! Ligt je bestelbedrag lager, dan betaal je € 4,95 voor verzending binnen Nederland.